Sklepy dla biznesu B2B

Sklepy B2B jeszcze kilka lat temu nie były tak popularne jak sa dzisiaj. Jest to świetna forma uproszczenia obsługi zamówień dla klientów biznesowych. Sklepy oparte o B2B mogą mieć różną formę, ponieważ może to być tzw. sklep prywatny czyli całkowite zamknięcie dostępu do sklepu dla klientów detalicznych, a jedyna formą dostania się do niego to konieczność podania danych do logowania. Dostęp w takim przypadku jest na bazie autoryzacji przez administratora sklepu zatem uzyskanie danych do logowania jest w 100% uzależnione od właściciela sklepu. Inną opcją jest tzw. hybryda, gdzie klienci detaliczni i klienci hurtowi robią zakupy w takim sklepie, ale określone grupy klientów hurtowych mają przypisane odpowiednie rabaty i po zalogowaniu widzą inne ceny jak klienci detaliczni. Inną opcją jest np. ukrycie danej kategorii dla klientów detalicznych, a po zalogowaniu się klienta hurtowego pojawia się wcześniej niedostępna kategoria. Opcji jest naprawdę wiele i zależne są one od prowadzonej strategii sprzedażowej i nie można jednoznacznie określić jak wygląda sklep B2B. Dlatego warto wcześniej przemyśleć i określić konkretne założenia, a rozszerzenie B2B zostanie wykonane wg. ścisłych wytycznych. Koszty takiego rozszerzenia mogą być różne i są trudne do określenia, ponieważ każde z założeń może generować różne koszty realizacji. Przy wycenie tego typu rozszerzeń najpierw ściśle ustalamy konkretną funkcjonalność sklepu i dokonujemy na ich bazie konkretnej wyceny.

Chcesz wiedzieć więcej na temat  rozszerzenia B2b? - zapraszamy do kontaktu